Hjärndöd.

Igår efter lite lek och möte med mina nördvänner så knallade jag till John för att fira in hans 22års dag, mycket trevligt, drinkar och alla möjliga samtalsämnen som vanligt. Sarah tittade ner en sväng dit med, och jag fick nog i mig lite för mycket vilket resulterade att jag har legat hala dan idag och är allmänt hjärndöd så mina skrivkunskaper finns länge inte med mig, så ska nog sluta skriva nu och ska testa antagligen världens bästa spel, Super Mario Galaxy, äntligen är väntan över.

Kommentarer
Postat av: sarah

jag har utmanat dig i min blogg ;)

2007-11-15 @ 23:47:16
Postat av: John Valencia

Minnen..

2010-07-26 @ 01:48:47
URL: http://johnvalencia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen