Blod i magsäcken och annat trevligt.

Lördag, ja vad gör man då? Någon skulle behöva dammsuga här, och kanske laga mat, för jag är hungrig och har dammtussar mellan tårna. Senare sen ska jag väl in till metropolen Borensberg och gå på invigningen av 'nya' Gästgivaregården, nyrenoverat och nya ägare, spännande, och om man blir bjuden på dricka och lite mat så är det svårt att stå emot.

Det kurrar, svider och brinner i min mage, undrar om jag har ärvt pappas dumma magsår eller något, för det är något som inte känns rätt där inne i alla fall.

Har beställt femte Harry Potter filmen och Sällskapsresan DVDBOXEN idag, va tvungen att beställa något från den där jävla filmklubben för att kunna gå ur, och med lite julrabatt så vart det faktiskt ganska billigt, bara 249kr för boxen och strax över 100kr för Harry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen