Work, eat, shit. No sleep.

Work work work. And no fun. Eller lite roligt. Headhuntat till två nya jobb bara den här veckan. Kul såklart. Men har inte ens tid för alla jobb. En ville ha en bandposter gjord, en som följt mitt jobb ett tag och jag fick så mycket beröm att jag höll på att trilla av stolen. Sen ett fotojobb på en klubb här i stan. Tvungen att tacka nej till det tyvärr. Men möjligt att det kan bli något i framtiden när jag inskaffat lite nya kameraprylar. Har varken blixt eller vidvinkel nu så vimmelfotografering blir ändå alldeles för tråkigt då. Mitt uppe i att fota produkter till en väns webshop nu. Och även gjort etiketter till hennes egentillverkade godis. Önskar jag vore lite mer driven och inte så mycket Dennis. Då hade jag seriöst kunnat bli rik på det här. Men jag orkar inte alltid. Det är fan. Men det kommer. Förhoppningsvis. Men fortsätter att gräva ner mig i jobb och tv-serier ett tag till så får vi se vart det leder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen