Lillördag.

Lekte lite helg igår. Såg på På Spåret och Melodifestivalen från i helgen. Åt gott och tog ett glas rö'tjut i min ensamhet. Men blev nertjatad på en öl på stan också. Som tur är höll jag mig till en öl, och en drink förresten som jag blev påtvingad precis när jag skulle gå. Så allt för sliten va jag inte idag när jag skulle upp och jobba. Tur. Alla hjärtans dag idag. Tycker att hjärat borde vårdas då och kännas mer helt. Men det känns mer trasigt. Men. De är söta på jobbet. Jag får godishjärtan från alla håll. Så man blir glad. Och ikväll är det planerat hockeykväll och kramkalas med vännerna. Med dem är man aldrig ensam. Såklart. Fast att det kan kännas så. Jag är bra på att vara själv. Men usel på att vara ensam. Även värdelös på att vara singel. Råkade höra ett samtal som några discoslynor hade igår, det gav mig ångest. För grova ord för att ens delas här. Men fy fan för att leva så. Säger inte att jag inte vart sån, för jag har med vart slyna. Fy fan. Men jag vill bara ha en som älskar mig, som jag kan älska resten av livet så allt slipper att bli sådär jävla komplicerat igen. Det va väl en fin tanke såhär på alla hjärtans dag och allt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen