Fy Dennis.

Har blivit en extremt dålig bloggare. Dåligt. Har ingen ursäkt direkt men känner inget sug efter bloggningen längre. Men det kanske kommer tillbaka.

Annars är allt bra. Jobbar mest och trivs riktigt bra med det. Veckorna bara flyger iväg. Börjar komma in i jobbet på riktigt och kommer människorna närmare. Människor jag verkligen trivs med. Skulle knappt kunna vara bättre. I helgen hade vi Wallmans på besök i våra lokaler. Så har jobbat hela helgen och även det har vart riktigt kul. Fotat lite. Grejat med massa annat och ätit oxfilé två kvällar i rad.

Är så oerhört lycklig över att vara på benen igen. Jobb jag trivs med och PENGAR. Äntligen pengar. Med nästan ett år utan i ryggen så uppskattar man det ännu mera. Nästan som jag blivit snål. Men ändå inte. Unnar mig nog. Handlade 'arbetskläder' innan helgen. En ny kavaj och två supersnygga skjortor. Börjar vänja mig att gå med kavaj på jobbet så kände att det va dags för en lite snyggare. Så det fick kosta lite.

Är nog bara en ny bil och lite kärlek jag saknar just nu. Kärleken har väl vart nära några gånger. Men eftersom jag inte kan släppa det gamla helt så går det inte. Jag kan inte tillåta mig själv att bli riktigt kär tror jag. Så det klickar inte som det borde. Det är synd. Men det ska väl inte vara helt enkelt. Va några dagar jag nästan såg ljuset i den gamla kärleken också. Men tror det dog ut ganska så fort. Det ska väl heller inte vara egentligen. Men vad hjärtat vill är tyvärr lite svårt att styra över. Det är sjukt att det snart är ett år sen. Jag har bott ensam ett år nu i oktober tror jag. Jag har visserligen spenderat det här året på botten. Oftast full och dum. Men man tycker att ett år ska räcka för att kunna släppa något. Men så är fan inte fallet. Så bara vänta och se. Lägga kärleken på is ett tag. Det händer väl när det händer. Det som ska hända. Och en ny jävla bil ska jag väl kunna ha råd med nån gång. Då är jag lycklig på riktigt sen..

Inser kanske att det va rätt skönt att blogga nu när jag fick skriva av mig lite. Så förhoppningsvis återkommer jag väl snart igen. Hur som helst så kom jag nyss hem från en väldigt trevlig middag på O´Learys med min bästa vän. Vi ses inte så ofta längre. Men det kommer han alltid vara - min bästa vän. Tänkte avsluta den här riktigt bra söndagen och veckan med ett glas rött framför teven.

Ha det fint vänner, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen