Nu skippar vi allt skitsnack.

Som sagt. Helvete vad veckorna går. Redan halvvägs in i den här. Tyckte nyss det va helg men snart kommer en till. Lite skönt kan tyckas. Speciellt när det finns lite trevligt planerat. På fredag ska jag och en vän åka in till Linköping på bio och romantisk middag på Max. Ted, hade vi tänkte att se. Vi är både stora Seth MacFarlane-nördar så ska bli kul. En man alltså. Mansdate. Kör på sånt nu förtiden istället. Inte för att jag kommit ut ur garderoben, utan för att det blir enkalst så. Har lagt kärlek. Och liggandet. På hyllan ett tag. som sagt. Sen på lördagen blir det väl hockey och öl. Antagligen med samma man. Kanske kan bli något där ändå.

Seg jävla kväll. Inget på tv, inget att göra och ingen att leka med. Sitter och funderar på om man ska ge sig ut i bilen ett tag. Bara för att. Men det känns jävligt onödigt. Blir väl kvar här på den förbannade soffan istället.

Ah. Trött på att blogga om prylar och massa crap. Som märks. Blir visst att jag skriver om mina tankar och skit istället. Kanske det en blogg är till för. Funkar bäst så. Skriva av sig lite så känns allt bättre sen. Lite knepigt när den här bloggen är rätt hårt knuten till mitt företag och grejer. Men det skiter väl jag i. Om ni inte vill handla prylar från det här psykfallet så behöver ni inte. Men då spikar vi det. Jag skiter i allt det där andra och tittar förbi här när jag behöver skriva av mig lite skit. Okej? Slipper jag känna någon ångest över att leverera. Om ni är snälla kanske det kommer lite vackra bilder via pixlr-kategorin också. När jag har tid och lust. Visst är jag söt som gör allt för er få läsare som är kvar. Är ändå förvånad att folk tittar in här fortfarande efter allt jävla dravell. Men glad över att någon vill 'lyssna' på mig. Så puss på er. Men nu måste jag väl återgå till soffan och mina katter. Ta hand om er så ses vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen