Perfekt.

Biomyset va helt fantastiskt igår. Filmen Ted va så sjukt jävla rolig. Blir att se många många gånger känner jag. Sällskapet, karamellogodis för 100kr och lite maxkvällsmat höjde upplevelsen yttligare såklart. Slutade visst med att vi hamnade hemma hos den andra Johan på vinmys efteråt också. Och en snabb liten utgång. Riktigt trevlgit faktiskt. Så en väldigt bra fredag. Idag blir det hockey. Och förhoppningsvis kommer det över några trevliga människor och ser hockeyn med mig. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig och slappa till ordentligt. Startar dagen med försenat fredags mys. X-factor och taco. Perfekt en lördagförmiddag. Hej.
 
Ps. måste ge en liten shout out för nya blogg.se. Fan så mycket bättre det har blivit. Lyx att man kan importera bilder direkt från sitt instagramkonto. Det gillar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen