Det går bra nu.

Idag kom första snön och idag har jag skrivit på för heltid på jobbet. Jobbet känns en hel del mycket bättre än den jävla snön. Underbart. Blir såklart mer jobb. Men mer LÖN och blivit lovad löneförhöjning i början av nästa år. Hur bra är inte det. Det går bra nu. Ikväll har jag haft tv-spel och hockeykväll här hemma. Med lillebror och Tobban. Trevligt. Färjestad vann hockeyn och jag firade med ett glas vin. Fint skare'va. Har bokat biljetter till Mora Träsk på lördag. De uppträder på jobbet så tar med mig mina favoritflickor. Blir skoj. Blir antagligen lång arbetsdag i morgon. Först vanlig dag på kontoret och sen både Hanna Lindblad i teatern och dans ute i Parken. Men blir antagligen väldigt kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen