Från A till Ö.

Jobbmötet igår gick bra. Jag börjar på Medieverket första februari. Känns spännande och ska faktiskt bli kul. Hoppas verkligen att det ska gå bra. För då kan det bli hur bra som helst. Bara hålla tummarna. Det handlar om webbdesign, reklam- och trycksaker. Så det borde passa mig utmärkt. Det gjorde mig lite lycklig. Det har verkligen känts bra ett par dagar nu. Men drömde i natt. Egentligen en helt fantastisk dröm. Men vaknade med helt fel tankar efter det. Förbannat. Hoppas det kan släppa snart. Bara att det slog mig att hon får sin nya lägenhet och ska flytta sina grejer samma dag som jag börjar jobba. Det gör mig riktigt nervös. Hur ska jag ta det? Som jordens undergång eller bara som en stor vändning i livet. Antar att jag behöver vändningen mer än undergången. Så får försöka hålla i den tanken. Lycka till. Va mer duktig igår. Fick iväg några paket och viktiga papper. Belönade mig med god mat och sen serier större delen av dagen. Helt okej. Känner dock att jag är väldigt rastlös och måste göra något idag. Får nog ringa en vän eller besöka småflickorna. Ha det fint vänner. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen