Alldeles.

Vet att det är alldeles för länge sen jag skrev här nu. Riktigt dålig bloggare. Men finner inte riktigt energi och inspiration till att skriva något. Och vill inte tvinga fram något för det blir så jävla tråkigt. Men måste skärpa mig snart. Nu när folk tillochmed ber mig börja blogga igen. Tack för det förresten. Det kommer. Om ni saknar mig så finns jag ju på twitter @DennisKlarin, instagram @desajn och för er som saknar de barnförbjudena bilderna från pixlr finns den här.

Annars är det mesta tyvärr oförändrat. Krångel med det mesta fortfarande. sambons utflytt är inte ens klar än. Jag super mest och tycker synd om mig själv. Not really. Men det händer tyvärr inte så jävla mycket spännande omkring mig. Känns som veckorna och helgerna bara passarar och den ena är den andra allt för lik. Kan inte vänja mig med att vara singel. Vill se någon i andra sidan av soffan, ha någon att hålla på låret när jag kör bil, någon att laga mat till och plocka upp efter. För leva bara för mig själv är alldeles för svårt. Men det kommer väl. Supa, knulla, ångra gjorde jag redan när jag va liten pojk så känns som det är klart. Så dags att hitta meningen med livet igen. Hoppas verkligen det kommer snart. Inte meningen att bli så djup och depp nu. Ville bara hälsa på er, ni få som fortfarande tittar in här och hoppas att den här idioten har skrivit något. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gubben, känns att du börjar bli stor..ja, jag minns när ni tittade in hos mig i väntan på bussen till stan, du kyssandes en flicka, inga ögon för mor....;) Du har gjort din ungdomstid och den ordentligt. Det är bra, den gjorde du väl med både kärlek och våndor. Nu är det dags för nästa kapitel i din bok. Jobbigt, mm men livet som är det.

Men vi har varann, familjen <3 Vännerna, dina underbara vänner som alltid funnits där för dig, även då jag inte fanns...Jag älskar dig så mycket...

2012-04-22 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen