Men jag vill inte vara ensam.

Något annorlunda matcher igår. Ganska kul. Mysigt i stugan. Lillebror och jag har ganska bra samtal när vi är ensamma dessutom. Färden hem kändes livsfarlig. Smala skogsvägar i kolsvart mörker och dimma. Man sitter på helspänn.

Flickan vill som sagt vara ensam. Ha mer ensamtid. Hon flyttar till sin farmor nu en vecka. Eftersom hon är bortrest. Blir väl bäst så. När hon är här med mig så är hon ändå inte här. Förstår självklart att man vill vara ensam ibland. Men har bara svårt att förstå när någon förklarar så luddigt. Vad det beror på. Så känner mig mer bortstött. Kanske är hon bara för feg för att säga vad hon egentligen vill. Vad vet jag. Antagligen ordnar det sig nån gång.

Tog en lång biltur i morse för att låta henne packa ifred. Orkarde inte vara hemma och låtsas att allt är bra när det inte är det. Inte inom mig i alla fall. Svängde förbi storebror. Där mamma visst va på besök. Så blev bjuden på kaffe och sen åkte vi ut och tittade på mammas nya hus ute i Karlsby. Sen åkte jag vidare till lillebror för att spela några matcher FIFA innan jag åkte hem igen. Har gjort en snabb storstädning här hemma. Ska duscha och äta något. Sen ska jag nog ner till storebror igen. För om han har tid så ska han lappa ihop mitt jävla avgassystem på golfen som börjat läcka. Pinsamt när det låter.

Bara massa nonsens som vanligt. Men känns alltid bättre när man får skriva av sig lite. Ni behöver inte läsa skiten.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen