Första.

Första dagen som arbetslös. Vaknade sju i morse så försov mig inte i alla fall. Ringt och skrivit av en faktura på 7000 som någon ville ha av mitt företag för tjänster jag inte beställt. Sen blev det ett besök på arbetsförmedlingen. Bäst att vara inskriven där från dag ett. Men båda sakerna som jag vart nervös över hela helgen gick nästan lite för lätt och bra. Skönt. Nu ska jag bara ner till storebror och byta fläktrem på golfen. Sen kan jag gotta ner mig i att vara arbetslös. Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Tråkigt med jobbet. Men om nåt annat: ser du fram emot iphone 5 och även iOS 5 som förhoppningsvis släpps idag? :)

2011-10-04 @ 10:58:32
URL: http://hopeandexplosions.blogg.se/
Postat av: Stoffe

sv: jag är sugen på en atv2. Dock, lite naivt hoppas jag på att en atv3 presenteras ikväll. Hoppas du på nån överaskning ikväll?



Tackar, ny lägenhet. Ska lägga upp lite fler bilder senare :)

2011-10-04 @ 13:35:25
URL: http://hopeandexplosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen