Tid.

Dagarna bara går. Helt utan mening. Som att vänta på ingenting. Men jag försöker göra något meningsfullt. Tog en lunch med Nicklas herrom dagen och tog med mig trimmern så kan kunde snagga ordning mitt hår lite. Bra mycket bättre. Annars blir det mest tv-spel. Men har några fina vänner man kan besöka eller som besöker mig. Idag va första dagen på över en måndag som jag vaknade till alarmet. Hade två möten inne i Borensberg bokat. Först ett snabbt fotojobb för en hemsida jag håller på med och sen ett möte om lite uppdateringar på en hemsida jag redan gjort. Känns bra att kunna göra någon nytta i alla fall. Äntligen har jag hört från AF. Jag mailade min nya handläggare igår och fick en tid på torsdag. Vore bra och kunna planera något och ha ett humm om vad som händer i framtiden. Tredje veckan utan flickan nu. Vi sågs såklart några dagar där i mitten. Men räknas knappt. Är jobbigt utan henne. Hatar inte att vara ensam. Men hatar att vara utan henne. Vet ingenting än känns det som. Hon vill inte ens att jag ska höra av mig. Är väl bara låta tiden gå. Vänta. Hoppas på det bästa. Men vet inte ens vad jag saknar eller hoppas på längre. Någon som är min. Som alltid finns där för mig. Uppenbart att hon inte är det. Inte just nu i alla fall. Kanske blir det så igen. Så antar att det är det jag hoppas på och saknar. Men jag får låta tiden gå. Helst vill jag gå i ide. Men kan inte låta mitt liv stå på paus som det gjort. Måste börja ta tag i saker. Men vi får se. Lite tid till hinner nog gå innan jag gör något verkligen vettigt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

" Hon vill inte ens att jag ska höra av mig".



Om du inte förstår en sådan sak beklagar jag. Det är finito! Har varit i samma situation, bara att gå vidare.

2011-11-11 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen