Dagar.

Har uppdaterat dåligt igen. Men blev en trevlig dag i torsdags som barnvakt. Spårade dock ut lite när barnen va lagda, Bingolotto började och whiskyn åkte fram. Resulterade i en lugn fredag. Men sen gick vi all in med svensexa i lördags. Fantastiskt kul. Go kart, uppdrag på ikanohuset, bubbelpool, bastu och gott om öl. Sen bowling och en rejäl efterfest. Fantastiskt. Kommer kanske lite bilder när jag hittar min kamera och jag orkar blogga på riktigt. Ligger utslagen på soffan fortfarande. Med kärleken vet jag inte vad som händer. Hon säger att hon vill flytta men fortfarande vara ihop. Jag är kluven och vet ingenting fortfarande. Dör av den här tiden. Men är väl bara låta tiden gå och se vad som händer. Nu måste jag ta mig i kragen. Skicka lite beställningar, handla, städa, tvätta och 100 andra saker som borde göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen