Hemma igen.

Nu är jag hemma igen! Eller kom egentligen hem vid 10 i morse. Då hade jag redan vart vaken 24 timmar. Resan hem gick riktigt bra men jag lyckades inte sova en blund. Tänkte såklart slockna direkt. Men eftersom man va så uppe i varv så ville jag hellre träffa vänner och ta en glass. Så så fick det bli.

Nu har jag legat på soffan här hemma och tittat på Big Brother-maraton av inspelade avsnitt på digitalboxen. Men slocknar ändå inte. Men nu gör vi ett försök med en lång dusch och lite hemmalagad mat. Pressad potatis, falukorv i ugn med tomatsås och mycket ost. En matkoma borde reda ut det här.

Förresten har resan vart helt fantastisk. Som ni som följt mig på twitter och facebook kanske märkt. Med vissa undantag dock. Men mer om det i morgon tillsammans med lite bilder. För nu orkar jag verkligen inte. Ledsen vänner. Men ses i morgon. Förhoppningsvis efter en god natts sömn och en bra dag på jobbet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen