Händelserikt.

Lördagen blev riktigt trevlig sen. Gott grillat och vackra vänner. Smått fantastiskt som vanligt. En vilosöndag kom på sin plats för sen kom det en väldigt händelserik måndag. Körlektion och bankmöte inplanerat. Körlektionen gick bra trots nästan en månads uppehåll. Bankmötet gick som en dans. Möte om företagskonto och den mycket trevliga tjejen jag mötte trodde verkligen på mina idéer.

Men det sjukaste hände sen när jag stod utanför Apoteket och pratade i telefon. Då kom det fram en kille till mig och frågade om jag va fotograf. Aningen frågande svarade jag något i stil med 'kanske'. Men efter ett snabbt möte på ett närliggande fik så erbjöd han mig jobb som vimmelfotograf på Harry´s. Galet. Men ska absolut bli kul att prova på.

Dessutom hann jag med en lunchdate med Matti och Hugge. Sen va vi och la i Mattis nya båt i Boren. Jag fick köra båten tvärs över Boren för att möta Storebror och Matti på andra sidan vid båtplatsen. Roligt.

Förövrigt har det trillat in beställningar i nya webshoppen. En hel del faktiskt. Mer än förväntat. Så har vart ett par riktigt trevliga och överraskande dagar som passerat. Mer sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen