iPad 2.


Nu är den presenterad! Nyheterna blev att den har två kameror, en ny såkallad A5 processor med dualcore på 1GHz, är hela 33% tunnare än ettan och 111 gram lättare, behåller samma batteritid och låga pris och kommer även i vitt.

Den släpps i USA redan den 11 mars och i Sverige och 25 andra länder den 25 mars. Så väntan blir inte speciellt lång.

Måste erkänna att jag är förbannat sugen på en vit liten rackare. Till mitt försvar kan jag tala om att vi faktiskt behöver två i iPads i det här hushållet, för jag kommer aldrig åt min eftersom min kära flickvän använder den så flitigt.



Kommentarer
Postat av: Lukas

Så fet ju! Hade iofs hoppats på bättre skärm, men får hoppas det kommer i iPad 3 :)



Hur kommer man i kontakt med dig? Kan du skicka mig ett mail? Har en fråga!

2011-03-15 @ 08:05:40
URL: http://www.ipow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen