Trött.

Helvete vad jag ska vara trött hela tiden. Varken orkar eller hinner med allt jag borde. Dagarna bara flyger förbi. Hatar när man inte riktigt hinner med sig själv. Skulle behöva vara för mig själv och bara ta det lugnt. Va ensam igår ett par timmar men såklart behövdes det storstädas här hemma så det blev inget lugn.

Men efter nästa vecka kommer jag antagligen kunna ta ett par dagar semester. Tur det. För har inte en krona på kontot så har inte ens råd att ta mig till jobbet efter nästa vecka. Utan pengar och med en massa fri tid borde jag lyckas ta det ganska lugnt ett par dagar. Kanske skulle åka iväg och låsa in sig i sommarstugan. Men först är det en massa dagar av måsten som måste klaras av. Man blir aldrig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen