Stay positive.

Blev en ganska festfylld helg. Som vanligt. Inte mycket annat som livar upp stämningen här. Idag har jag vart på Arbetsförmedlingen igen. Hade helt glömt min 'läxa'. Otippat. Men sprang på min gamla psykolog. Vi samtalade snabbt och hon tyckte jag skulle höra av mig så vi fick prata. Så har precis skickat iväg ett mail till henne. Ska se till att orka ringa försäkringskassan i morgon med så har jag väl lyckats göra de tre viktigaste sakerna av de hundra som borde göras. Festligt. Är så förbannat trött. Orkar inte göra något. Så ligger mest här på soffan och irriterar mig över all skit på teven. Framför allt den där jävla trissreklamen med dragspel. Får ångest av den där jävla melodin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen