Måndag igen.

Ännu en raketfartshelg har passerat. Det blev riktgit trevligt i lördags precis som planerat. Blev god mat, hockeyn gick bra och fina vänner kom. Mycket härligt. Idag har jag vart duktig och vart på min andra körlektion. Gick bra även idag. Sen har jag vart på lunchdate med Matti. Även Emil, Frida och Emilie va med. Trevligt. Blev en räkbaguette nere på sjöbris. Fantastiskt. Så varmt att man kunde sitta i bara t-shirt.

Känner att helgen har satt sina spår, så är fortfarande rätt trött och sliten. Men skönt ändå. Kan man ligga hemma på soffan och ha det mysigt. Vi har precis sett Big Brother-deltagarna sjunga för Busshunter, verkar som att det kan bli en trevlig fest där inne ikväll. Ne, nu ska jag tillbaks till soffan. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen