Dagar i text.

Ett par fartfyllda dagar har passerat. I lördags skulle det tas en vårpromenad för att posta lite paket. Hamnade på Mattis gård med en kall öl i handen. Slutade med att vi gick hem till oss. Spelade FIFA, klädde oss i klänning och hade lite roligare än vad man egentligen får.

Söndagen blev såklart lite trött men ändå blev det en lång söndagstur. Wienerschnitzel i Hästholmen, tittade på blommor både på Omberg och i Vadstena. Trevligt.

Måndagen startades med att vara lite barnvakt. Efter lite kojbyggen i soffan så gick jag iväg på körlektion. Gick hyffsat. Sen lunch på Sjöbris. En Hof och hamburgare i solen. Där blev vi kvar i nästan tre timmar. Sen vidare ner till storebror för att köra ner min bil. Min Audi 80 som jag fått av svärfarmor. Perfekt. Blev kvar hos storebror hela kvällen. Solade, spelade fotboll, bandy, grillade och tog några öl. Mycket mycket trevliga dagar. Smått fantastiskt att våren äntligen är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen