Fika och miljoner.


Hemma igen efter möte och det. Mötet tog bara en halvtimme men fick vänta en timme innan mötet och en timme efter mötet tack vare dumma bussar. Så tog onödigt lång tid. Vart aningen rastlös på hemvägen så åkte ut till ONOFF och Maxi och slog ihjäl några minuter. Kom där ifrån med fikabrö' och en trisslott.

God fika men ingen vinst. Passade på att se senaste Futurama till fikat också. Trevligt. Vet inte vad jag ska hitta på nu. Funderar på om det är någon film eller serie jag vill se, tror att jag kommit fram till att det är dags att jag ser Band Of Brothers, inte sett det. Dåligt. Men tyckte The Pacific va fantastisk så antar att jag kommer gilla Band Of Brothers med.

Kommentarer
Postat av: Blom

"Senaste" Futurama? Spelas det fortfarande in?

2010-09-06 @ 23:49:13
Postat av: Dennis

Yepp, de började sända en ny, sjätte säsong i somras efter några års uppehåll!

2010-09-07 @ 00:39:06
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Blom

Att jag inte vetat det, pinsamt... Jag som tokföljer alla serier typ :) ha. Åtgärdat dock

2010-09-07 @ 03:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen