Snöchock.

Fick en liten chock när man tittade ut idag. Fick se flera centimeter snö. Inte okej. Så jag hoppade ner i sängen igen och såg senaste Feber Live på uStream. Det är en bättre start på dagen. Snö är okej så länge det inte är blask och varar halva jävla året.

Känns bra att det är fredag. Har vart så sinnessjukt ur form den här veckan. Trött. Så får bli en riktigt lugn helg. Har en date med Johan inplanerad. Vi ska lägga en beställning på KarmaLoop. Fint med lite nya kläder, va ett tag sen nu. Kanske. 

Sen blir det ett besök på ONOFFs VIP-dagar och sätta sprätt på mitt presentkort jag fick av pappa när jag fyllde. Ett nytt spel lutar det åt. The Shoot trots att det känns lite barnspel, vill ha ett 'ljusskjutar-spel' och orkar inte vänta på Time Crisis.

Snart dags att tvinga i sig lite lunch och sen ge sig ut i snön mot jobbet. Ska pilla i mig mitt sista kaffe och se vad internet har att erbjuda idag först bara. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen