Sjukdag.

Vi har en liten sjukdag här hemma idag. Jag är inte sepciellt sjuk men flickan har blivit förkyld och febrig. Tänkte senast igår 'ska man behöva bli sjuk för att bli lite uppassad' sen är det hon som vaknar med feber. Orättvist.

Hon önskade pannkaka till lunch så har stått och stekt det i en oendlighet. Men gott blev det. Efter en massa städning och annat hushållstjaffs som jag hamnat efter med i veckan så är det dags att sätta sig och läsa lite teori.

Känns inte som en speciellt upphettsande helg det här. Får trösta mig med att jag fick en lugn och skön start på dagen i alla fall. Lite serier och kaffe. The Office och The Big Bang Theory. Det är lycka. Bara att vakna upp och inse att man varken ska jobba eller är bakfull är lycka.

Nu måste Dennis vara duktig igen. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen