Dagen.


Min lediga måndag blev ganska händelserik för en gångs skull. Hade såklart planerat en lugn soffdag. Men efter lite städning och disk promenerade jag ner till stan för att möta Tobban. Det blev lunch på Chill Out. Gott kött men smaklös potatisgratäng. Men man ska inte beställa in sånt man vet att man gör bäst själv.

På vägen hem passade jag på att stanna till på körskolan, hade bara tänk att ringa dit idag. Men de tyckte jag kunde skriva in mig och börja teorin direkt för redan idag va det lektion. Så jag skrev in mig och betalade. Åkte hem och lekte med Tobban och Fredrik några timmar och sen gick på min första teorilektion.

Skönt att det gick så fort att komma igång och att det är måndagar det är lektioner. För då är jag alltid ledig. Perfekt. Ska fixa det här nu. Bra Dennis.

Idag har jag dessutom uppdaterad iPaden till iOS 4.2 beta. Vilket ger multitasking, mappar och svensk tangentbord. Helt fantastiskt. Favoritprylen blev ännu bättre. Underbart.

Det va min dag det. Riktigt bra. Nu blir det mat och soffmys med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Fille

Lycka till !

2010-10-26 @ 20:01:21
Postat av: Mikael

Lycka till!

Vet du hur ofta det är nya kursstarter?

2010-11-01 @ 09:48:56
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen