Måndagen.

Ännu en måndag som blev aningen mer fartfylld än vad mina måndagar normalt brukar vara. Får nog tacka nyktra helger för det. Först tog jag emot paket från DHL. Mycket trevligt. Men sen har jag hunnit med att klippa mig, en snabbis ner till staden för att köpa knivställ och sen teorilektion på körskolan. Duktigt.

Provade att klippa mig hos Milad Frisör. Nyöppnat i mitt kvarter. Tänkte att jag va tvungen att testa. Men han va faktiskt riktigt bra. Inte på svenska dock. Men klippte snabbt och bra. Rakade med en livsfarlig rakkniv och sen plockade han fram en tråd han rullade mot huden och ansade hår med. Både lite här och där i ansiktet. Len som en barnrumpa blev jag i alla fall så verkar funka. Dessutom kostade det bara 130kr och man fick ett stämpelkort så att var femte klippning blir gratis. Perfekt. Dit lär jag gå fler gånger.

Nu ska jag göra kycklingwok täntke jag. Sen blir det soffmys med min sjuka flicka. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen