Lussekatt.


Inte dumt att komma hem till lite kaffe, lussebulle och Black Ops. Spelade min bästa Black Ops-match någonsin. Trevligt. Första lussebullen för säsongen också. Inte dumt.

Hade äntligen fått mitt körkortstillstånd nu när jag kom hem. Och på lördag ska jag på handledarkurs med Tobban så kan äntligen börja övningsköra. Dessutom är det sista teorikursen på måndag så det börjar bli dags att styra upp allt det här nu. Halkan och risk ettan. Sen är det bara proven kvar. Kom igen nu Dennis.

Den vita golfen som jag skulle köpa av min storebror verkar ha blivit en grön golf i bättre skick. Förhoppningsvis har han styrt upp den affären till nästa vecka så jag kan övningsköra i min egen bil. Ser verkligen fram emot det här.

Nu blir det mat, tv och soffa. Mandelpotatis i ugn, laxburgare och romsås. Förhoppningsvis riktigt gott. Får se vad det är för skit på teven. Go' kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen