Lugnt.


Precis som utlovat blev det en väldigt lugn dag med Black Ops, serier och en kebabtallrik. Vad jag trodde skulle vara min sista teorilektion på körskolan visade sig vara en informationskväll. Så nästa vecka blir min sista lektion.

Om jag inte går om några för måste ändå övninsköra någon/några månader så kan vara bra att upprepa lektionerna med kanske. Får se.

I morgon lanseras iPad i Svergie. Spännande. Eller mest spännande är väl vad som händer på app-fronten nu. Och att det kommer bli enklare att få tag på tillbehör till min lilla kärlek.

Nepp, nu blir det julmust, en apelsin och mer Black Ops. Ska försöka bjuda in Bea så jag får döda nån jag känner. Hej.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Är black ops något att ha eller?

Bättre än MW2?

2010-11-29 @ 21:56:06
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Dennis

Faktiskt det första FPS-spelet jag äger. Men gillar det verkligen. Online alltså, inte testat storymode än.. :)



Fastnade för Killzone 3 betan och ville ha något helt spel att kunna spela online bara :)

2010-11-29 @ 22:40:43
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen