Helgen.






Helgen vart inte riktigt som planerad, aningen bättre. För va ovanligt bakis i söndags för att ha vart nykter hela helgen. Så visste att något va fel. Blev två dagar fest. I fredags ensam hemma med älsklingen sen i lördags kom Matti och Matilda över på grillat och lite kalas. Väldigt trevligt. Det va inte jag som grillade, utan Matilda, det är väldigt viktigt att jag skriver.

Flickorna gick vidare på fest och utgång, Matti och jag stannade hemma tills ölen tog slut, sen tog vi en taxi hem till honom, någon öl till, lite pizza, busade med kattunge och sen gick jag hem aningen vilsen över bondebacka.

Riktigt trevlig helg. Dessutom avslutade vi helgen med lite middag och kalas hemma hos svärmor. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen