Måndag.

Ny vecka, nya tag. Men jag är ledig idag och tar det väldigt lugnt. Sitter mest och väntar, hoppas på att det ska komma en SMS-avi så jag kan få hämta ut min fina förstärkare idag. Den va i Jönköping 03.05 i morse så den borde dyka upp under dagen tycker man.

Hoppas även på att Luftslottet som sprängdes på blu-ray ska trilla in genom brevinkastet. Aningen försenad tack vare CDON's lagerflytt. Jag som bokade för att få den tidigt, men icke.

Men dröjer nog innan något av dessa förhoppningar faller in så får nog vara lite duktig och försöka göra det lite fint här hemma tills dess. Kanske blir nån kopp kaffe till och lite tv-spel också. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen