Ledig tisdag.


Idag är jag ledig och jag har roat mig med att koppla in mitt gamla Nintendo Wii till förstärkaren via componentkabel, så både ljudet och bilden är betydligt trevligare än innan. Så dricker mest kaffe och spelar New Super Mario Wii med flickan. Men vi är rörande överrens om att vi hatar snöbanor.

Hart vart en dålig bloggare några dagar. Fy Dennis. Men lördagen slutade med några småvinster och en riktigt trevlig fest nere hos Johan. Söndagen vart enormt lugnt. Kanske tack vara de 16 ölen man fick i sig dagen innan. Måndagen tillbringade jag på jobbet, en rolig dag, första dagen med praoelev. Har man någon att köra med i veckan. Trevligt. Det va en kort uppdatering. Nu är det bäst jag återgår till Super Mario och Super Sarah. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen