Nördigt.

Idag har jag tillbringat en hel del tid med mitt PS3. Trevligt, hade ett gäng nya spel att spela och så laddade jag ner Joe Danger. Förbannat underhållande motorcykelracing som är en korsning av klissiker som Excite Bike och Super Mario, förutom racingen så ska man samla på sig stjärnor och annat. Vilket gör att det ibland känns som ett plattformspel. Riktigt roligt.

Slog mig precis att det bara är en vecka tills Apple släpper iOS 4. Multitasking till iPhone.

Annars har jag vart iväg med Mamma på en liten shoppingrunda och haft tvättstuga idag. Så jag har inte bara nördat. Mer intressant än så vart det inte idag. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen