Trevlig helg.

Helgen började med en oplanerad utgång på fredagkvällen. Ner till stan för att ta några öl, träffa vänner och titta på folk. Satt på uteserveringen på torget. Riktigt mysigt.

Lördagen kom lillebror och pappa in till stan för att kolla in den storslagna Motalafestivalen. Det blev grill och kalas hemma hos oss först. Eller vi blev kvar där i stort sett hela kvällen. Riktigt jävla trevligt och vi blev ett gäng trevliga typer. Så riktigt lyckad kväll.

Hann bara vakna på söndagen innan det va dags att packa ihop och dra upp till stugan. Så då spenderades nästan hela dagen på stranden. Sen vart det lite pistolskytte, inhandlade en kolsyrepistol i lördags när jag va med lillebror och pappa en sväng till Linköping. Ville ha något att leka med på min semester, då är det perfekt med ett vapen.

Storebror och familj tittade även upp och det blev grillning och lite annat trevligt. Så helt klart ännu en fantastisk helg. Nu ska jag spendera några dygn till av min semester här uppe i sommarstugan. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen