Semesterslut.

Idag är sista dagen på min semester. Men haft två rätt fantastiska veckor faktiskt, har fler dagar att ta ut med så jätteledsen behöver jag inte vara. Har en del jag vill hinna med idag, men känner inte för att göra något alls.

Igår efter att ha kommit hem från lördagens riktigt trevliga grillfest med övernattning hos Nicklas och sen tillbringat ett par timmar nere hos storebror så upptäckte jag att kylen stog på glänt. Kul. Alla kylvaror va bara att kasta, mjölken hade förvandlats till filmjölk.

Tur det trillade in lite pengar på kontot idag så man hade råd att handla, men mindre kul va att jag blåst 2000kr redan efter att vart vaken 40 minuter. Köpte busskort online och gick och handlade frukost och lite annat.

Dags för andra veckans semesterskägg att ryka nu, måste vara fin när man ska tillbaks till jobbet i morgon. Funderar starkt på att gå ner till stan och klippa mig med, om jag orkar.

Efter två panka semesterveckor är shoppingsuget rätt stort också, så kanske skulle gå och köpa sig något fint. Vi får se vad den här dagen har att ge, först måste jag bara orka vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen