Första.



Första dagen på jobbet efter semestern va inte så farligt, gick både bra och snabbt. Dessutom va far påväg mot staden när jag slutade så åkte in med honom.

Hoppade av på stan, klippte mig, köpte en fin Nike-tee och några namnsdagspresenter, för flickan har namnsdag två gånger den här veckan när det är fruntimmervecka. En fin Iittala Marimekko-skål och ett par fina trosor, men de får inte ni se, bara jag.

Sen blev det en tur ner till storebror och hälsa på Alice, Agnes och de andra. Fika och lite bus. Sen hem för att äta gott och se på Morden i Midsomer. Blev favorit i repris, samma som vi åt hos Nicklas i lördags. Grillad fläskkotlett, färskpotatis, grekisk sallad och peppar-bea.

Nu är det nästan natt och jag ska ta och krypa ner i sängen och se lite 'Vänner'. Sen är det bara vänta på att ännu en dag ska passera. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Den där skålen ser väldigt bekant ut :-)



http://kandy.se/2010/june/kvallen-ar-raddad.html

2010-07-21 @ 12:38:55
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen