Fisk&sug.

Hemma från jobbet, bra dag faktiskt. Sålt övernaturligt mycket för att inte ens haft butiken öppen. Nya jackan gör det skönare att vänta på bussen. Bra Peak. Men bussen hem va tillochmed 5 minuter tidig idag, annars brukar den vara 15 minuter sen, annars va det bussen som skulle ha kommit innan som kom då. Nu vart det rörigt för er.

Tänkte samla lite sambopoäng och laga sprödbakad toskfilé med potatis och remouladsås att överraska med när hon kommer hem från jobbet. För det tycker min flicka/sambo om. Problemet är bara att jag inte riktigt vet när hon slutar, så blir svårt att planera in det här.

Har hur som helst precis skalat potatis så lite förberedd är jag. Nu sitter jag mest här och dricker kaffe och ser snygg ut. Får se vad man hittar på ikväll, beror kanske på hur uppskattad maten blir. Men förutom att kramas lite tror jag att jag är lite filmsugen.

På tal om sug så känner jag mig rätt så festsugen. Tror inte jag festat sen nyår, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. Så i helgen får det nog bli lite kalas. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen