El Maco/True Romance.


Hej, jag har ätit El Maco! Tusan vad gott det är, efterlängtat. Tagit en tupplur, handlat lite och sett på Tarantino-filmen 'True Romance'. Konstigt att jag inte sett den innan, är ett ganska troget Tarantino-fan annars. Men jävlar vilken bra film, han kan den där Quentin. 33kr, värt varenda krona.

Det blev min tionde film i Tarantino-samlingen, 'A Mighty Heart' blev min tjugoandra i Angelina Jolie-samlingen, är bara 'Changeling' jag inte har, som är utgivna i sverige. Nörd.

Så är mätt och belåten och precis sett en bra film. Man kan ha det sämre. Nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik i mina nya älskade lurar och skriver för dig, med ett huvud som dunkar i takt med Gorillismen. Väntar på att flickan ska komma hem, tror hon är här närsomhelst nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen