Dennis, Roboten, apan och de andra.



Åkte på migrän när jag höll på att tvätta igår, tvingades tvätta klart men sen tillbringade jag hela kvällen i sängen. Tur att min migrän är lindrigare än förr, men det är ändå inte roligt, ljuskänslig och kan inte röra på mig, för om jag rör mig känns det som om att mitt högeröga ska ploppa ur.

Något bättre nu på morgnen men inte bra, så väljer nog att stanna kvar i sängen, länge. Har bunkrat upp med filmen True Romance och albumen 'Din bästa vän' med Gorillismen och 'Ta vad du vill - EP' med Andreas Grega som jag kostat på mig att ladda ner från iTunes.

Vilket genidrag av Apple att bjuda på 12 gratisnerladdningar under jul, för då inser man hur otroligt smidigt det är att handla på iTunes, och man kan inte sluta. Bra Apple.

MiniFrank gör mig sällskap också såklart, men med ett sketet mobilt bredband, vill ha tillbaks mitt nu. Kom igen Comhem!

Flickan ska på 30-årskalas, hade med tänkt att följa med men känner inte för att riskera att mitt högra öga ska flyga ur skallen. Så tror jag gör bäst i att stanna här i sängen bland mina vänner. So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen