Vårshopping?


Som jag nämde för någon dag sedan så är jag riktigt shoppingsugen. Har fudnerat lite på det där och kommit fram till att jag borde inhandla en ny hemmabioförstärkare, min är typ från 90-talet. Dock en Technics så det är inget skit, men har för lite inställningsmöjligheter.

Har länge kikat på en från Harman/kardon, AVR155, den är vacker och inte så farligt dyr. Jag är inte kräsen så behöver inte det bästa, så tror instegsmodellen duger fint för mig. Sen har jag länge velat ha samma Harman/kardon-högtalare som Tobban har. HKTS11. Stor snygg sub, 4 satelliter och en center. Blir snyggt ihop.

Sen har flickan och jag bestämt att vi ska köpa oss en Nikon D3000. Så den tycker jag det är dags att inhandla snart med. Ska antagligen till Netonnet på måndag, de har både D3000 och förstärkaren till riktigt bra priser, så kontot ligger lite illa till tror jag. Vi får se hur det går.

Så det önskar jag mig. Tack



Kommentarer
Postat av: tex

riktigt riktigt snygg reciver faktiskt får jag säga :) Skulle jag me vilja ha , snygga högtalare oxå :) Ska vi köpa varsitt paket!! :D

2010-02-27 @ 13:19:35
Postat av: Dennis

Det är bara att shoppa! :)

2010-02-27 @ 18:25:57
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen