Sjukdagar.


Starten på den här veckan har verkligen varit hemsk. Och det fortsätter. Hög feber, snorfylld och så sjukt ont i hals och öron. Är inte van att vara sjuk så blir riktigt kinkig.

Fick tillfälle att se filmen Funny Pepole i alla fall. Fruktansvärt bra film. Trodde det bara skulle vara komedi men oerhört bra drama i den filmen också faktiskt. Måste ses.

Skulle ha jobbar igår och idag, ingen lust att ta sjukdagar så tagit ledigt dessa två dagar istället för hade ett gäng timmar sparade. Men känns som det kommer krävas någon mer dag att bli frisk så skulle gissa på att det blir någon sjukdag ändå. Typiskt.

Heavy Rain till Playstation 3 släpps idag, skulle vilja ha det. Men är verkligen inte i något skick för att ta mig någonstans. Har en presentcheck på ONOFF med så hade knappt blivit dyrt. Vill bli firsk. Behöver klippa mig också. Har en aning ojämn frisyr nu efter att ha blivit rakad på fyllan i fredagsnatt.

Frågan är om jag ska klippa ner håret till min vanliga frisyr eller om jag ska spara min synth/emo/rockabilly-frisyr. Har trots allt fått några fina ord om min nya frisyr.

Så dags att bli frisk så att man kan komma tillbaks till jobbet, skaffa sig en frisyr och nytt spel Kom igen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen