Dagarna går.

Dagarna, vekorna och månaderna går så förbannat fort. Men rätt skönt, för man väntar mest på att det ska trilla in lite pengar på kontot så att man kan handla något nytt trevlig som lyser upp tillvaron tills man får pengar nästa gång. Eftersom tiden går borde det även innebära att det blir vår snart.

Annars händer det inte så mycket. Jobbar, äter, sover - på soffan (så jag får se på tv ända till halv ett om jag vill) och försöka hålla lite ordning omkring mig.

Igår va lillebror här och åt igen, han va lite krasslig och orkade inte laga mat själv. Då får man ställa upp som storebror. Lagade Potatismos (skulle vart bara potatis men råkade koka sönder), köttbullar och gräddig löksås. Lite lingon också. Gott.

Nu ska jag knalla ut i kylan och ta bussen till jobbet. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen