Bättingsvägen.

Febern har backat lite så känner mig äntligen lite bättre. Orkade tillochmed göra frukost alldeles själv idag och så har jag orkat städa några minuter. Skönt att orka sig ur sängen och soffan ett tag.

Nästan så att jag överväger att åka och handla mig ett spel eller klippa mig, har inte vart ute på fyra dagar så känns som att det kanske vore bra att komma ut lite, samtidigt som det kanske gör det värre. Men får se, känner på mig att det inte kommer hända så mycket idag.

Uppdatering. 22.14
Tog mig aldrig iväg någonstans sen idag. Orkade aldrig. Gick dock och handlade i butiken 50 meter här ifrån, det räckte för att febern skulle komma tillbaks. Annars har det inte hänt så mycket idag. Blivit lite skärmd av God Of War III-demot och kikat på tv mest. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen