Orkar inte.

Är i en klassisk formsvacka. Orkar och vill ingenting. Skiter i sånt jag annars tycker är viktigt. Orkar inte. Som om det inte vore nog med det så strular det med pengar och jag får 2000kr mindre än vad jag normalt får. Blir galen på det. Kylan gör att psoriasis äter upp min kropp och det gör så förbannat ont. På måndag ska jag på möte om att gå upp i arbetstid. Orkar inte de timmarna jag har nu. Som det är nu. Men det går. Orkar knappt lyssna eller prata med min sambo. Känns jävligt fel. Hatar när det blir så här och orkar inte ens med mig själv. Orkar verkligen inte. Men det är bara le och låtsas att allt är bra. Kämpa.

Kommentarer
Postat av: Fille

Hur illa det en låter så är det ganska normalt att få en kort kris nu när vintern kommer ! jag e också en av dem, kämpa ! ta isär den smutsigaste rcbilen och gör rent =) tvätta däcken och gör rent allt =)

2010-12-01 @ 16:26:42
Postat av: Anonym

Förstår dig.. Orken finns inte hos mig heller och allting skiter sig. Jag känner mig ensam. Någonting mer som stör mig är alla falska människor. Blir trött på allt. Fejkar ett leende för att klara mig.

2010-12-01 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen