Febertrots.


Resultatet av dagens febertrots. Svinbilliga blu-rays, vunnen bingolott och en hel jävla digitalbox. Trotsade febern och proppade mig full med ipren och nässpray. Bussade ut till Bråstorp för att hämta lott och titta på lite mellandagsrea. ONOFF. Min iPad-docka hade inte kommit. Suck. Men de hade skärmen jag vill ha hemma. Men får vänta.

Tog en titt på El Giganto också för att hälsa på Tobban och Fredrik. Men då råkade jag hitta blu-ray för 44 och 77 kronor. Billigt. Så nu har jag både film och digital-tv att titta på.

För efter jag vart i Bråstorp fick det bli en lång promenad ut till vintergatan för att hämta boxen på OK/Q8. Väldigt dum promenad när man har feber. Men orkade verkligen inte vänta mer. Posetivt att i alla fall få en ny fräsch fjärr nu när vi fick en likadan digitalbox. Alltid något. Nu ska jag äta lunch och gå och dö lite på soffan. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen