Vardag.

Tillbaks till vardagen. Flickan är hemma och fått några timmar att jobba, det är tisdag så även jag ska tillbaks till jobbet. Lagt om arbetstimmarna lite så jobbar bara när butiken är öppen. 13-18. Korta dagar och lugna morgnar. Skönt. Men finns risk för att morgnarna blir för lugna.

Igår va vi båda lediga och tog en promenad till stan. Lunchade på Chill Out. Friterad kyckling med sötsur sås för min del. Gott. Fick även med mig en ny t-shirt hem. Såklart. Nu är det bara låta veckan gå och se vad som händer. Ska börja med att försöka få med mig eller i mig någon lunch. Hej.

Kommentarer
Postat av: Susanne

...om du inte är snäll så kanske du får svärmor som granne :-) vad bor ni på för adress?

2010-08-31 @ 10:31:19
URL: http://kandy.se
Postat av: Elin

Vill du va med i min fototävnling med Temat FÄRGGLATT !? :D

2010-08-31 @ 18:39:26
URL: http://mofffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen