God morgon?

En trött morgon som alla de andra. Sitter här och försöker tvinga i mig en skål corn flakes. Idag finns det inget hellre jag vill göra än att se Jakob Hellman spela på Forever Young i Berg. Men han spelar klockan sex och jag jobbar tills klockan sex. Dessutom har jag inte lust att lägga 600kr på det.

Men istället kommer jag bli upphämtat i båt på jobbet. LYX. Matti och Erik ska hämta mig i Mattis båt, så ska vi ute och fiska en sväng, kanske även ta en öl eller två. Får hoppas att det slår Jakob Hellman i Berg. Så länge vädret skärper sig så finns det risk att det gör det. Nu ska jag fortsätta på mina corn flakes och sen bege mig iväg till jobbet. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen