Dagen, fy fan och film.

Sov som en liten prins i natt, så faktiskt vaknade jag upp pigg och glad i morse när telefonen pep nollsjutretio. Så dagen har passerat ganska smärtfritt. Bra och skön dag på jobbet.

Men har irriterat mig hela dagen på att jag fick syn på att Blossom har startat en egen tidning. Inte min favorit människa. Vet inte vad det är med henne, men stör mig något enormt på henne. Har nog bara svårt för överhurtiga människor helt enkelt. Men klarade av dagen ändå som sagt.

Hade fått reklamblad från Home Enter när jag kom hem, svårt att motstå nu när jag såg att man kunde få 4 blu-ray till priset av en. Så tänkte inte så mycket och drog hem 4 filmer jag inte sett men vill se. Mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: JD

Har sett alla, sköna filmer.

Bra blogg kämpa på.

2010-08-12 @ 21:28:15
Postat av: Dennis

Tackar! Ska jag göra!



Så bra val av filmer då, där hade jag tur :)

2010-08-13 @ 08:30:53
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Nicklas

UPP kommer får dig o vika dig dubbelt :D as bra o inte sämmre i HD! Men se till o få hem HKts30 först :P haha



Titans funkar^^ man kan leva sig in i den o gillat om man har fantasi ;) som vi båda har :D

2010-08-14 @ 04:53:13
Postat av: Dennis

Ja, har velat se Upp svinlänge men inte blivit av. Ja, behöver nog lite fina högtalare och designmöbler i vardagsrummet innan jag kan se den! :)

2010-08-14 @ 08:38:59
URL: http://www.dennisklarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen