Ledig måndag.

Skönt. Ledig idag och startar med kaffe, macka och lite serier på soffan. Börjar med The Pacific. Annars händer det nog inte så mycket idag. Förutom att jag har tvättstuga sen i eftermiddag/kväll.

Lördagen vart en lyckad kväll. Fantastisk grillning och sällskap. Lite kalas här hemma, sen knallade Johan och jag över på fest hos Sofie. För att senare ta med alla därifrån hem hit för en snabbvisit innan det blev utgång på Harry´s. En helt galen 35+are försökte ligga med mig på dansgovet, det gick sådär. Men en mycket trevlig kväll.

Nu måste jag återgå till mitt kaffe och min tv. Hej.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Är Mångad dagen före eller efter Måndag?

2010-04-13 @ 14:34:53
URL: http://kandy.se
Postat av: Dennis

Tror den kommer någonstans där 'mittimellan' :)

2010-04-16 @ 10:25:10
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen