Äntligen Nikon D3000.


Äntligen har vi fått våran Nikon D3000. Hittade den på stan idag på Fuji Fotocenter för 4990kr, men ville handla den på ONOFF, men bevis på priset kunde vi såklart ta den på prisgaranti. Men som tur va tog jag en sista koll på priskoll-appen i iPhonen och såg att ett annat Motala-företag hade exakt samma kit hemma för endast 4289kr, låter för bra för att vara sant.

Ringde och kolla om de hade den på lager, orkade inte ta mig ut dit så ringde ONOFF och kollade om de kunde sälja den till det priset. Daniel svarade 'Kom ut så ordnar jag det' Då blir man glad. Tackar man för. Nu jävlar ska det fotas.

Från 6299 till 4289, snacka om bra affär. Nöjd.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va kul och kanonbra pris, ser fram emot en massa coola bilder nu!



Kram

Susanne

2010-04-20 @ 21:40:11
URL: http://kandy.se
Postat av: kexii

Sån har jag med :DD Den äger <33

2010-04-20 @ 22:51:22
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen