Ännu en dag.




Ännu en grillning. Det är mycket grillande i bloggen nu. Ikväll blev det hemmagjorde hamburgare/biffar med chiligrillolja i, grillad lök, grillad paprika på rostat bröd med ost. Dessutom åkte det på lite rå lök, gurka, tomat och turkisk yoghurt. Förbannat gott.

Men det va inte första gången jag grillade idag. Lillebror kom över och på grillad korv-lunch och spelade FIFA10. Pausade och tog kaffe och glass på balkongen också, dessutom har jag hunnit med att tvätta. Riktigt skön och rolig dag faktiskt.

Satt på balkongen och spelade yatzy i solnedgången nu. 490 päng fick jag i Maxi Yatzy. Väldigt duktigt tycker jag. Nu blir det nog mest tv&soff-häng. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen